lauantai 8. tammikuuta 2011

Yllätystä hämmentävää, mieli koettaa olla hyvä

♫ Lady Gaga - Bad Romance

Laitoin eilen sähköpostia Kuopiossa sijaitsevalle siperianhuskykennelille. Sain vastauksen. Minua hämmentää.

"Olet tervetullut tutustumaan koiriimme, voimme sitten katsella mikä koira sopisi juuri sinulle!"

Kerroin suoraan ongelmistani. Koska olisiko se lopulta oikein koiraa, koiran kasvattajaa ja minua kohtaan, että olisin valehdellut ongelmistani? Ei. "Oisit saanu paremmat mahikset sen koiran kans, vitun ääliö!" Niin kai, mutta valehtelu on väärin. Nyt minun on vielä pyydettävä jompikumpi vanhemmista mukaani Kuopioon, hetkeksi koirien luo... 

Nyt on.... oikeasti hyvä mieli.

4 kommenttia:

  1. Olen niin iloinen puolestasi! Siperianhuskyt ovat ihania! ♥ Ihanaa, että sinullakin on parempi mieli!

    VastaaPoista
  2. Vielä on hankittava oma asunto, perheessä äiti ja sisko ovat allergisia koirille. Harmillista. Joten olen aloittanut asuntojen etsimisen... Toivotaan että löytyy!

    VastaaPoista
  3. onneå etsintöihin, kerroitko sille että sullå on mikä on.
    onneå koirån jå åsunnon etsintään.<3

    VastaaPoista
  4. Jepjep! Kerroin ihan suoraan masennuksestani sun muista ja silti minulle vastattiin noin.<3

    VastaaPoista