perjantai 14. tammikuuta 2011

Tarina eilisestä ja prologi tästä päivästä

♫ David Garret - Smooth Criminal

Ensimmäiseksi on IHAN PAKKO hehkuttaa Davidin kykyjä. Löysin hänen musiikkinsa noin vuosi sitten ja ei pyhä perkele sentään.... Sydämeni oli myyty heti! Olen aina ollut heikkona viulumusiikkiin ja tämä jätkähän osaa soittaa! Pienenä soitin viulua, mutta enää en... Hm.. Saisinkohan aloittaa viulunsoiton?

Tuskin.

Eilisestä kerron teille nyt:

Lähdin kävelemään kotoani kauppaan, makasiiniin tässä tapauksessa, ja matkaa oli yhteen suuntaan 2km. Kävelin reippaasti tämän ensimmäisen osuuden matkasta, kunnes puolissa välissä jalat meni kipeäksi. Olin typeränä valinnut huonot kengät kävelyyn! Kävelin kuitenkin urheana Makasiiniin,
ja siellä sitten tuskaisena koetin olla. Jalkoihin sattui niin helvetisti. Selvisin kuitenkin! Mukaani kaupasta lähti Nutrilettin hunger control smoothie ja tyypiltään Tasty Tropical ja oli muuten tosi hyvää! Pitää käydä ostamassa lisää tänään~<3

Lisäksi kävelin pehmoleluosaston ohitse... Silmiini osui valtava, oman yläroppini kokoinen nalleherra. Nalle tuijotteli minua nappisilmillään ja hymyili. Kävelin sen luo ja huomasin... Paralla on melkein toinen tassu irti! Rutistin nallen vasten rintakehääni ja olin itkeä. Niin minäkin olen rikki, mutta tämä kaveri on helpompi ommella, kursia kasaan. Nyt nalle istuu vieressäni, hymyilee onnellisena... Ja hänen tassunsa on ommeltu paremmin paikoilleen kuin se on koskaan ollut.

Nallen nimesin Tepaksi.

Kävelin Tepa syleilyssäni koko sen 2km kotiin,  en välittänyt kun minua tuijotettiin. Hymyilin vain nätisti. Vuosi sitten olisin purskahtanut itkuun, jos minua olisi katsottu... Nyt vain hymyilin, kuin sanoakseni KATSOKAA MINÄ PELASTIN ELÄMÄN! Voiko minua pelastaa yhtä helposti.... Voiko?

Minun on ikävä prinssiä. Ballerina ikävöi prinssiään, joka kohottaa tytön ilmaan kuin tämä olisi ilmaa itsekin.

Voisin käydä hiihtämässä tänään... Lisäksi pitäisi käydä Makasiinistä ostamassa niitä smoothiejuomia. Mm. Katsotaan miten jalat on kipeänä hiihtämisen jälkeen.

... ... Mitä tuo melu tuolla on...? Aa... Sisko ei taaskaan suostu menemään kouluun, vanhemmat repivät hiuksiaan ja itkevät. Sossuja ei tahdota toista kertaa tämän perheen asioihin sekaantumaan, ei enää kertaakaan! Minun takiani sossut tunkivat perheeseen, osoittivat virheitä....

                  

Tahdon jo sen oman asunnon. Minä en jaksa katsella, kuinka elämääni toistetaan silmieni edessä YHÄ UUDELLEEN JA UUDELLEEN... Ei enää! Luulin päässeeni tuosta jo pois! POIS POIS POIS!

Kappale pakko vaihtaa. Ahdistaa, oksettaa... Tahdon vain viiltää, unohtaa!

♫ Dir en grey - the FINAL

1 kommentti:

  1. Ihana eilinen siulla, kultaseni.. *hymyhali* Kumpa vaan tänäänkin vielä, piriistyisit hiukkasen, vaikka Tepan kanssa teehetki~ Mut hei, amikullalle paljonpaljonpaljon voimaa täältä!

    VastaaPoista