sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Mieli musta tyttö raasulla

♫ Evanescence - Tourniquet

Minua väsyttää. Väsyttää väsyttää väsyttää..... Minun pitäisi saada hankittua oma asunto, että saisin koiran. Väki ei tahdo koiraa tähän taloon. Itkettää. "Et sä osais huolehtii ees siitä koirasta. Tappasit sen kuitenki" Enpäs! "Voi kyllä siinä kuule niin käy, älä viiti napista vastaan huora!" O-okei... En väitä vastaan...

Olet oikeassa. Anteeksi. Olet tärkeä ääni, ohjaat kohti oikeaa. Anna anteeksi.

Oksettaa. olen syönyt tämän aamun aikana 8 sämpylän puolikasta, siihen päälle makkaraa... Läski. Ei ois pitäny syyä. Ei ois pitäny, nyt mä meen vaan takapakkia. Miks mä en osaa pysäyttää itteäni? Aattelin vaan, että joo saan mä nyt syödä kun on kova nälkä. Helvetin helvetti. Mun pitäis ostaa vaaka tänään joululahjaksi saamillani rahoilla. Osa minua pelkää ja osa minusta tahtoo painon selville. Tahtoisin repiä vain nahkaa... läskiä... pois ja helvetin äkkiä.

Tahdon vain itkeä, käpertyä... kutistua... näkymättömäksi. Pois haitolta.

Minun niin tekee mieli...




Saisinko.... Edes vähän?

"Totta kai, läskityttösein, viillä ja oikein kunnolla. Jätä arpia ihailtavaksi!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti