keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Sydäntä raastaa

♫ The Ark - Tell me this night is over

Prinssi viety junalle eilen, enkä minä ollut vilkuttamassa kun juna nytkähti liikkeelle. EI. Minun täytyi istua terapiassa, rutistaa pehmolelujani ja vain itkeä. Minun paikkani olisi ollut siellä helvetin juna-asemalla!

Rikkinäinen ballerina vain, jonka kimppuun sisar heti hyökkää... Suojelija kun on taas yli 700km päässä. Ballerina on siis täysin yksin, pehmolelujensa kanssa pienessä kuplassaan.

Ostin vihdoin sen puntarin ja lisäksi Nutrilett strawberry shake pakkauksen. 15 annosta. Maistuu pahalle, mutta pakko juoda ne. Kulutin 20€ niihin...

Mittasin painoni hetki sitten. Pelotti nousta vaa'alle.

46,9kg
Ajatukset on sekaiset. Tarvitseeko minun sittenkään laihduttaa? "TARVITSEE. KUUSI KILOA POIS, SENKIN LÄSKI!" Olenko minä hyvä näin? "ET TODELLAKAAN OLE!"

Terapeutti sanoi, että olen kaunis ja harva ikäiseni on yhtä kauniilla muodoilla siunattu. Minun pitäisi kuulemma käyttää enemmän naisellisempia vaatteita, eikä vain Prinssin ja isän vaatteita... Mutta kun se pelottaa! Se pelottaa, koska näkisin vatsani ja rintani. Rinnat kuppikokoa D, melkeinpä jo E. Hirvittävän isot! Oksettaa ihan...

"Kokeile laittaa yllesi tiukempi paita, joka korostaa kaunista tiimalasivartaloasi. Ja katso sitten itseäsi peilistä. Sinä olet kaunis. Prinssi näkee sinut vielä kauniinpana!"

Tänään olisi kello 12 hoitokokous. Pelottaa.

2 kommenttia:

  1. Oi, oot ihanassa painossa! ♥ Oon missannu minkä pituinen sä oot?

    VastaaPoista
  2. Olen tällä hetkellä 146,5cm pitkä. Huima määrä, vai mitä?

    VastaaPoista