lauantai 8. tammikuuta 2011

I need a hero to save me NOW



♫ Skillet - Hero


Harkitsen antavani periksi. Ei tästä blogista tule tsempparia.... tiedän että minun on saatava purkaa ajatukseni jonnekin. Jonnekin! Tänne. Tänne minä puran, tänne minä uskallan itkeä... ehkä. Itkettää. Ahdistaa. Vituttaa.

Miksi en onnistunut edes tämän blogin kanssa?

M.

Antaa olla, jooko? "Ei! Senkin läskipaska, luovutat joka saatanan asiassa!" Niin... kiitos...

Ahdistaa, kun söin. Ahdistaa, kun en kyennyt pysäyttämään itseäni. TAASKAAN. Vittu perkele. En osaa edes sitä helppoa asiaa. KONTROLLIA NAINEN JA NYT NIIN SAATANAN NOPEASTI. En mä ossaa... Tätäkin kirjottaessa syön karkkia. Paikallisen karkkitehtaan makeisia, vihertäviä autoja... Huomaamattani käsi kulkee kupille, nappaa karkin ja tunkee sen suuhun. Oksettaa. Oksentaa en tahdo. Oksentamisen pelko on minulla, fobiakin ihan. Itkettää. Tahdon vain nukahtaa ja herätä kauniina. En jaksa. Eilen jäi ottamatta lääkkeet. Ilmanko olen sekaisin... EN tahdo ottaa lääkkeitä. En tahdo olla riippuvainen niistä.. Yh..

Mieli tekisi.... tehdä jotain, mikä ei ole viisasta. Ei ole viisasta ollenkaan.

Minä tahdon viiltää. "No miksi et sitten viillä?" En tahdo osastolle! "Osastolla laihduit viimeksikin, joten miksipä et nytkään?" En tahdo osastolle, en tahdo menettää vapauttani! "Mutta laihtuisit, senkin läsö." ... Ole hiljaa.. "Et vain kestä totuutta. Katso peiliin! KATSO SINNE SAATANAN PEILIIN!" ... ..En... "KATSO SINNE PEILIIN, PERKELE! Läski, ruma, sika! KUOLE!" ....

Saanko vain käpertyä peiton mutkaan itkemään? Paha olla. Niin paha olla.

4 kommenttia:

  1. Haluaisin lohduttaa sinua oikeilla sanoilla, en tänne kirjoitetuilla kirjaimilla, kaapata sinut syliini ja antaa sinun itkeä kaiken ulos ♥ Nyt voin vain sanoa tsemppiä ja pyytää ettet viiltele!

    VastaaPoista
  2. Voi... Kyyneleet tipahtelevat poskipäiltäni pieniltä, tai niin niiden pitäisi. Silmiä polttelee..

    Kiitos kauniista sanoistasi. Jo kirjoitetutkin ovat tärkeitä minulle... saavat varovasti hymyilemään.

    Yritän. Minä yritän etten... etten tekisi sitä kiellettyä.

    VastaaPoista
  3. Hassua, miten reagoi.. Mahaan koskee, kuin siellä käpertyisi jokin solmuun, ahdistuksesta. Niin inhottava tietää..

    Voisimpa tehdä jotakin. Mutta jos en muuta, niin sitten näin, pidän silmällä ja itken kanssa.

    VastaaPoista
  4. Nooparka, empatia... pelottava asia se, vai mitä? Hirveä asia suorastaan, inhottaa kun kerroin osoitteesta. Inhottaa, kun joudut kärsimään minun teksteistä.

    Anteeksi.

    VastaaPoista