maanantai 13. joulukuuta 2010



Isken hampaani suklaalevyyn... Niin hyvää. Ratkaisu kaikkeen! Vai onko sittenkään? Hm... Vaikea kysymys, johon vastausta on vielä vaikeampi löytää. Mm... Joulu on lähempänä taas aavistuksen, joten suklaata löytyy jokaisen nurkan takaa yhä enemmän ja enemmän! Painonvartijalle on vaikeaa aikaa....

Minulle ei.
Annan itselleni luvan syödä suklaata Jouluisin, Pääsiäisenä ja syntymäpäivänäni!


Liian suuret sääntömäärät minua eivät auta laihduttamisessa. En siedä sitä, että minua määräillään... osoitellaan "Mene tuonne ja tee tuota!" "Ole mieliksi!" Mä teen just niinku mä itte tahon!

Kykenen aloittamaan laihduttamisen vasta, kun Joulu on ohitse... En sen tarkemmin tiedä. Surullista vai mitä? Ei. Ei ole! Minä tsemppaan itseäni. Kykenen siihen. Kykenen olemaan kaunis! Mutta se tulee vaatimaan voimia, joten vielä en aloita. Tsemppaan vasta, kerään vähäisiä voimiani... Niin. Niin minä teen.

2 kommenttia: